سروشسروش، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

براي پسر يكي يكدونم

شمارش معکوس

1393/9/20 14:1
نویسنده : مامانی
75 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم اين روزا دير ميگذره

امروز براي چندمين بار از اتاقت عكس گرفتم. فك ميكنم ديگه تكميله.  طبق اولین سونوگرافی که رفتیم تاریخ تولدتو 19 دی زده، بنابراین شمارش معكوس من و  بابایی از امروز شروع شد هر صبح به هم ياد آوري ميكنيم كه فقط ....روز ديگه مونده و با هم ميخنديم. البته همه چی به این بستگی داره که تو دوست داشته باشی کی بیای ولی تا اون وقت ما طبق همین تقویم بارداری پیش میریم.

تعداد حرکاتت خیلی زیاد شده، و اندامهای داخلی منو به شدت له کرده، بیشتر اوقات بهت میگم آی لوزولمعده ی مامان رو لگد زدی.. تو هم تو دلت قند آب میشه جوجه ی من

جالب ترین کاری که این روزا میکنی اینه که وقتی حسابی شیطنت میکنی، به محض اینکه صدای بابا رو میشنوی ساکت میشی ، به دکترم که گفتم، گفت گوشاتو تیز میکنی و به صداش گوش میدی

اغلب اوقات با هم قرآن گوش میکنیم و ختم واقعه مون که مامانی خیلی سفارش کرد، چند روز پیش تموم شد.

عاشق این روزام پسرم، دارم با تمام وجودم حسشون میکنم. 

امروز فقط 29 روز دیگه مونده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)